Продавець интернет-магазин "Модный Лев" розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
559 відгуків
Сезонні знижки!!!Перейти
+380677825801
+380957825801
+380737825801
Додати відгукНаявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Кошик
взуття, одяг і аксесуари

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

- Якщо Вам не підійшов товар (з будь-яких причин не рахуючи браку), Ви можете повернути або обміняти його на протязі 14 днів. За умови, що не порушений товарний вигляд і упаковка. Вартість доставки оплачує клієнт. - Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, то його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання. Вам потрібно повідомити інформацію нашим менеджерам, за вказаними телефонами на сайті, а також надати фото дефекту на ел. пошту trendy.lion.shop@gmail.com або вайбер 0687407020. Вартість доставки оплачує магазин. - Іноді, дуже рідко, можливі незначні відмінності товару від фото, наприклад такі як написи іншого кольору, відтінку і т.д. Якщо з такої причини клієнтові не підходить товар і він хоче зробити повернення або обмін, то клієнт оплачує доставку за свій рахунок. - Товари "Уцінка" (вказується в назві товару і описі), не підлягають поверненню та обміну. Повернення коштів Повернення грошей за товар який Ви повернули, ми виробляємо на Вашу банківську карту протягом 2-х робочих днів після отримання товару. Відправку повернень післяплатою ми не приймаємо.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.